Εξυπηρέτηση πελατών

Εκτός από την επιμονή στην ποιότητα μέσα από τις απόλυτα εξειδικευμένες υπηρεσίες που παρέχουμε, η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί κεντρικό άξονα λειτουργίας μας. Ο πελάτης χαρακτηρίζεται ως συνεργάτης μας & αυτή η νοοτροπία αποτελεί τη βάση των μακροχρόνιων & σταθερών πελατειακών μας σχέσεων.
 
Για εμάς στη Level Up η εξυπηρέτηση του πελάτη χειρίζεται ως ξεχωριστή υπηρεσία που προσφέρεται βάσει ειδικού προτύπου εξυπηρέτησης που έχουμε υιοθετήσει.
 
Δείτε λοιπόν τον Οδηγό Εξυπηρέτησης των Πελατών μας, ο οποίος περιγράφει την Πολιτική μας και τη διαδικασία που εφαρμόζουμε σχετικά.

 

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Μέθοδοι εργασιών Σύστημα Ποιότητας »